Szolgáltatási területeink

Tartalomjegyzék
GDPR TANÁCSADÁS

A tanácsadás során nemcsak a megrendelő igényei szerint végezzük el a szervezet teljes és átfogó adatvédelmi felülvizsgálatát, hanem javaslatokat is teszünk az esetleges hiányosságok és kockázatok elhárítására, valamint a legjobb adatvédelmi gyakorlatok bevezetésére. Célunk, hogy ügyfeleinknek biztosítsuk az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelést és az adatbiztonság folyamatos javítását. A tanácsadás során személyre szabott, gyakorlatias és költséghatékony megoldásokat kínálunk, amelyek segítenek ügyfeleinknek növelni partnereik beléjük vetett bizalmát és elégedettségét, továbbá biztosítják a jogszabályoknak való megfelelést. 

Tanácsadási tevékenységünket az Ön igényeinek megfelelően, rugalmas keretek között veheti igénybe az alábbi módokon: 

  • projekt jelleggel a szervezet átvilágítására, adatvédelmi dokumentumainak elkészítésére vonatkozóan; 
  • új adatkezelési folyamat (pl.: hírlevél szolgáltatás, kamerarendszerek alkalmazása) bevezetésének támogatására; 
  • vagy akár csak egy-egy szakmai kérdés megválaszolása érdekében is. 
ADATVÉDELMI DOKUMENTUMOK KÉSZÍTÉSE

Amennyiben az Ön szervezetének kizárólag egyedi adatvédelmi dokumentumokra van szüksége, akkor is a Perfectus Consilium Kft. a legmegfelelőbb megoldás. Egyszerűen és könnyedén megrendelheti választott dokumentumcsomagját, de akár egyedileg is összeállíthatja az elkészítendő dokumentumok listáját, szervezete igényeinek megfelelően. Ebben az esetben is személyre szabott, egyedi és innovatív dokumentumokat készítünk az Ön számára, melyeket azonnal közzétehet és alkalmazhat weboldalán. Minden dokumentumhoz egyedi felhasználási útmutató tartozik, melyet követve könnyen eleget tehet az adatvédelmi előírásoknak. Ne Ön dolgozzon az adatvédelemmel, hagyja, hogy a profi dokumentumok dolgozzanak Ön helyett! 

Dokumentumcsomagjainkat itt érheti el!

ADATVÉDELMI INCIDENSKEZELÉS

Az adatvédelmi incidenskezelés célja, hogy a szervezet gyorsan és hatékonyan reagáljon minden olyan eseményre, amely az adatbiztonság sérülését eredményezi. Ez magában foglalja az incidensek felismerését és azonosítását, jelentését, kivizsgálását, valamint a megfelelő lépések megtételét a további károk megelőzése érdekében.  

Amennyiben adatvédelmi incidens következett be szervezeténél, segítünk:  

  • azonnali jelentést tenni a megfelelő csatornákon keresztül; 
  • részletesen kivizsgálni és feltárni az incidens okát; 
  • kidolgozni, majd végrehajtani az incidensek kezelésére szolgáló azonnali és hosszú távú lépéseket; 
  • tájékoztatni az érintett feleket és szükség esetén együttműködni a hatóságokkal; 
  • kidolgozni, majd bevezetni az incidensek megelőzésére irányuló intézkedéseket, beleértve a munkavállalók képzését és a biztonsági protokollok frissítését.
     

DPO szolgáltatásunk minden esetben tartalmazza az adatvédelmi incidensek kezelését, valamint a teljeskörű rendelkezésre állást a felmerülő probléma elhárításában. Ugyanakkor szívesen állunk rendelkezésre akkor is, ha csak egy konkrét adatvédelmi incidens kezelésében van szükség a segítségre. Egyedi megbízás alapján segítünk a problémák megoldásában, az Adatvédelmi Hatósággal való kapcsolattartásban, az incidens bejelentésében és az érintett panaszok kezelésében.
Keressen bennünket bátran, ha felháborodott levelet kapott ügyfelétől, alkalmazottjától, melyben arra panaszkodik, hogy: 

  • jogosulatlan hozzáférést tapasztalt; 
  • félreküldött e-mail-t kapott; 
  • személyes adatok jogosulatlan nyilvánosságra hozatalát tapasztalta. 
DPO FELADATOK

Adatvédelmi tisztviselőként (Data Protection Officer – DPO) mélyebben is részt veszünk ügyfeleink adatkezelési folyamataiban, valamennyi olyan tevékenységet ellátunk, melyeket külön-külön is megrendelhet tőlünk. 

DPO-ként: 

  • havi teljesítésben készítünk az Ön szervezetére szabott, azonnal felhasználható adatvédelmi dokumentumokat; 
  • hatáskörünkbe tartozik az adatvédelmi incidensek teljeskörű kezelése; 
  • elvégezzük az új adatkezelési formák bevezetése esetén szükséges érdekmérlegelési teszteket, valamint adatvédelmi hatásvizsgálatokat is; 
  • rendszeres adatvédelmi tudatosításokat és tréningeket tartunk a munkavállalók számára annak érdekében, hogy naprakész ismeretekkel rendelkezzenek az adatvédelmi előírásokkal és legjobb gyakorlatokkal kapcsolatban; 
  • mindig számíthat szakértő tanácsainkra is, bármilyen adatvédelemmel összefüggő kérdés esetén. 

 

A GDPR alapján meghatározott adatvédelmi feladatok ellátása felelősségbiztosítással és államilag tanúsított képzésen kvalifikált adatvédelmi tisztviselő kollégáink bevonásával történik. Ezen felül folyamatos támogatást nyújtunk ügyfeleinknek az adatvédelmi kérdésekben, legyen szó akár új projektek adatvédelmi szempontú tervezéséről, akár meglévő rendszerek felülvizsgálatáról és optimalizálásáról. Adatvédelmi tisztviselő alkalmazásával az Ön szervezetét érintő incidensek, hatósági vizsgálatok és bírságok száma eredményesen csökkenthető. 

A Perfectus Consilium Kft. megbízható és szakértő partner az adatvédelmi tanácsadás területén! 

ESG

Az ESG (Environmental, Social, Governance) megoldások terén cégünk az emberi és jogi kérdésekre specializálódott, míg a fenntarthatósági aspektusokat stratégiai partnerünk, az Ingenium Alliance Kft. végzi.  

Szolgáltatásaink közé tartozik az ESG oktatás, amely során átfogó képzést nyújtunk a(z): 

  • CSRD és EU taxonómia alapelveiről és gyakorlatáról; 
  • kettős lényegesség elvéről; 
  • hazai ESG-törvény végrehajtási kötelezettségeiről; 
  • jelentéstételi kötelezettségekről és az ESRS rendszer megismeréséről; 
  • ESG kockázatmenedzsment keretrendszerek megismeréséről nemzetközi példákon keresztül. 

Az ESG oktatás részeként Klíma Freskó műhelyfoglalkozást szervezünk, ahol interaktív módon mutatjuk be a klímaváltozás hatásait és megoldási lehetőségeit.  

Üzletfejlesztési szolgáltatásaink körébe tartozik a(z):  

  • Fenntarthatósági jelentés készítése; 
  • ESG állapotfelmérés; 
  • ESG folyamatfejlesztés; 
  • Kockázatmenedzsment; 
  • KPI rendszer megfeleltetése; 
  • ESG mentoring. 


Cégünk elkötelezett az ESG rendszer alkalmazása mellett és hiszünk abban, hogy az ESG rendszer nemcsak a felelős vállalatirányítás része, hanem a hosszú távú növekedés és értékteremtés alapja is.
 

NIS2

Cégünk átfogó támogatást nyújt a NIS2 irányelvnek való megfelelés előkészítésében. Szolgáltatásaink keretében szakértői tanácsadást és kockázatelemzést kínálunk, valamint segítünk a védelmi intézkedések kialakításában, hogy ügyfeleink biztonságosan és hatékonyan teljesíthessék a kiberbiztonsági irányelv követelményeit. 

A felkészítés során a FORTIX Consulting Kft.-vel szoros együttműködésben dolgozunk, biztosítva a legmagasabb szintű szakértelmet és a legjobb gyakorlatok alkalmazását. Közös erőfeszítéseink révén ügyfeleink átfogó és testreszabott megoldásokat kapnak, amelyek garantálják a NIS2 előírásoknak való teljes megfelelést. 

Cégünk a KÜRT Zrt. stratégiai partnere, akik 2024. augusztus 28. óta hivatalosan is az SZTFH által jóváhagyott auditorok nyilvántartásában szerepelnek.  

Jelenleg további szabályozásokra és útmutatásokra várunk az SZTFH részéről, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a kiberbiztonsági audit lebonyolítható legyen. Amíg ezek a részletes iránymutatások nem állnak rendelkezésünkre, sajnos nem tudunk konkrét ajánlatot készíteni az auditálási folyamatot illetően. 

Biztosíthatjuk Önöket arról, hogy a bejövő megkeresésüket rögzítjük, és amint a szükséges szabályozási háttér rendelkezésünkre áll, azonnal felvesszük Önökkel a kapcsolatot az ajánlat és az audit részleteinek egyeztetése érdekében. 

SZERVEZET- ÉS MENEDZSMENTFEJLESZTÉS

A teljes szervezeti struktúra működésének átvilágításával nemcsak segítjük az optimális működés elérését, hanem javaslatokat is adunk a szervezeti hatékonyság, a folyamatok racionalizálása, a kommunikáció javítása és a munkatársak motivációja érdekében. Cégünk szakértői csapata több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a szervezeti tanácsadás területén, és számos sikeres projektet valósított meg különböző iparágakban és eltérő méretű vállalatoknál. 

Az átvilágítás során részletes elemzést végzünk a szervezeti struktúra minden szintjén, az egyes részlegek működésétől kezdve a vezetői döntéshozatalig. Azonosítjuk a hiányosságokat és a fejlesztési lehetőségeket, majd konkrét javaslatokat teszünk a szervezet teljesítményének növelésére. 

Kiemelt figyelmet fordítunk a belső kommunikáció javítására, hiszen a hatékony információáramlás elengedhetetlen a sikeres működéshez. Emellett támogatjuk a munkatársak motivációjának növelését célzó programok kidolgozását és bevezetését. 

Szakértőink széleskörű tapasztalata lehetővé teszi, hogy minden egyes projektet az adott vállalat egyedi igényeihez igazítsunk. Legyen szó kis- és középvállalkozásokról vagy nagyvállalatokról, minden esetben a legmagasabb szintű szakmai támogatást nyújtjuk ügyfeleinknek. 

INGATLANFEJLESZTÉS

Cégünk az ingatlanfejlesztés előkészítésében tudja támogatni a beruházókat az alábbi területeken: 

  • szakmai tanácsadás a vonatkozó és irányadó jogszabályok tartalmáról; 
  • információgyűjtés és tájékozódás az ingatlanfejlesztést érintő releváns tények, szándékok és érdekek feltárása érdekében; 
  • önkormányzatokkal, állami közigazgatási szervekkel, hatóságokkal való kapcsolattartás és személyes egyeztetések szervezése; 
  • közműszolgáltatókkal való kapcsolattartás és személyes egyeztetések szervezése, ügyintézés, ügyfélképviselet; 
  • állásfoglalások és vezetői összefoglalók készítése; 
  • helyszíni bejárások szervezése és abban való közreműködés; 
  • hivatalos levelezés során tervezetek előkészítése; 
  • szakmai és szakértői dokumentumok készítése, meglévők véleményezése; 
  • megbízó által megjelölt egyéb közreműködőkkel való kapcsolattartás, egyeztetés és koordináció. 

 

Továbbá tervezőirodánk, a KASIB Komplex Kft. által megjelölt szolgáltatások tekintetében. 

IRATKEZELÉSI TANÁCSADÁS

Az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet alapján a Polgármesteri Hivatal iratkezelési feladatainak ellátásához a Magyar Államkincstár által biztosított ASP keretrendszer IRAT szakrendszerét veszi igénybe. A projekt során a szakrendszer használatára vonatkozó személyes (plenáris, kiscsoportos és igény szerint egyéni), interaktív oktatás valósul meg, valamint a meglévő iratkezelési és kiadmányozási szervezetszabályozó dokumentumok is felülvizsgálatra kerülnek. 

Szolgáltatásunk keretében az alábbiakat kínáljuk: 

Személyre szabott oktatás: Az ASP IRAT szakrendszer használatára vonatkozó oktatásunk során a résztvevők átfogó ismereteket szerezhetnek a rendszer működéséről és alkalmazásáról. Az oktatás interaktív formában történik, amely lehetőséget biztosít a gyakorlati kérdések megvitatására és az egyéni igények figyelembevételére. 

Dokumentumok felülvizsgálata: A meglévő iratkezelési és kiadmányozási szervezetszabályozó dokumentumok átfogó felülvizsgálatát végezzük el, hogy azok megfeleljenek a hatályos jogszabályi előírásoknak és a legjobb gyakorlatoknak. Szükség esetén javaslatokat teszünk a dokumentumok módosítására és aktualizálására. 

Tanácsadás és támogatás: Szakértőink rendelkezésre állnak, hogy segítséget nyújtsanak az iratkezelési folyamatok optimalizálásában és az ASP IRAT szakrendszer hatékony használatában. Tanácsadási szolgáltatásaink keretében egyéni konzultációkat és folyamatos támogatást biztosítunk ügyfeleink számára. 

Képzési anyagok biztosítása: Az oktatásokhoz kapcsolódóan részletes képzési anyagokat és útmutatókat biztosítunk, amelyek segítik a résztvevőket az új ismeretek elsajátításában és alkalmazásában. 

INFORMÁCIÓSZABADSÁGGAL KAPCSOLATOS SZOLGÁLTATÁS

Közzétételi listák felülvizsgálata 

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény módosításainak következtében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság kiterjedtebb vizsgálati jogkört kapott az információszabadság területén is. Ennek nyomán a közfeladatot ellátó szerveknél bejelentésre ellenőrizhet és hiányosság esetén bírságot szabhat ki. 

Szolgáltatásunk keretében áttekintjük a hivatalos honlapon közzétett közérdekű adatokat az érintett közfeladatot ellátó szervezet vonatkozásában. A felülvizsgálat eredményeképpen egy összefoglaló dokumentumot készítünk, melynek keretében feltárjuk az esetleges hiányosságokat, és iránymutatást nyújtunk a fejlesztendő gyakorlatokkal összefüggésben. 

Munkamódszerünk: 

  1. Felülvizsgálat: Tételesen áttekintjük a közzétett adatokat. 
  2. Dokumentumkészítés: Személyre szabott minta dokumentumokat készítünk. 
  3. Újraellenőrzés: Az újonnan elkészült közzétételi lista tervezetét ismét megvizsgáljuk. 
  4. Tanácsadás: További szakmai tanácsadást nyújtunk.

 

Fontosnak tartjuk, hogy a kollégák megfelelő háttérinformációkkal és tudással rendelkezzenek, ezért oktatást és tudatosítást tartunk a témával kapcsolatban. 

Közérdekű adatok közzététele és adatigénylések teljesítése 

A közelmúltban hatályba lépett új jogszabályi módosításokra való tekintettel, aktualizáljuk ügyfeleink szabályozó dokumentumait is. Ennek értelmében: 

  • elkészítjük vagy felülvizsgáljuk a közérdekű adatok közzétételére és adatigénylések teljesítésére vonatkozó szabályzatot és mellékleteit; 
  • adatkezelési tájékoztatókat készítünk a közérdekű adatigénylésekkel összefüggő eljárásokhoz; 
  • minta dokumentumokat biztosítunk az adatigénylések elutasításához vagy teljesítéséhez.

 

Folyamatos iránymutatást és szakmai tanácsadást nyújtunk a közérdekű adatigénylésekkel és adattovábbításokkal kapcsolatban. 

ÁLTALÁNOS KÖZIGAZGATÁSI TANÁCSADÁS

Az általános közigazgatási tanácsadás során cégünk segítséget nyújt a jogszabályok értelmezésében és alkalmazásában, hogy ügyfeleink maradéktalanul betarthassák jogszabály szerinti kötelezettségeiket. Továbbá egyes kiemelt ügyintézési folyamatokban is segítünk, mint például az Ön cége által a közigazgatási szervekhez történő kérelmek benyújtását megelőző tanácsadás, a szükséges dokumentumok előkészítése és az eljárások nyomon követése. Szakértői véleményeket készítünk különböző közigazgatási kérdésekben, például építési engedélyek, környezetvédelmi szabályozások, pályázatok vagy beruházások terén.  

További közigazgatási tanácsadáshoz kapcsolódó szolgáltatásaink:  

  • Közérdekű adatigénylések kezelése, támogatása 
    • szabályzat és eljárásrend kidolgozása, már meglévő felülvizsgálata;  
    • teljesítési és döntési folyamatábra készítése és testre szabása a jogszabályi előírások mentén; 
    • szakmai segítségnyújtás nehezen kezelhető ügyek során.  

 

  • Iratminták, nyomtatványok készítése  
    • hatósági ügyek elintézése során keletkező iratok (levelek, végzések, határozatok) elkészítése; 
    • rendelet-tervezetek készítése; 
    • már meglévő iratminták felülvizsgálata, jogszabályi harmonizációja; 
    • szabályzat-minták készítése, meglévők felülvizsgálata.  
NIS2

Cégünk átfogó támogatást nyújt a NIS2 irányelvnek való megfelelés előkészítésében. Szolgáltatásaink keretében szakértői tanácsadást és kockázatelemzést kínálunk, valamint segítünk a védelmi intézkedések kialakításában, hogy ügyfeleink biztonságosan és hatékonyan teljesíthessék a kiberbiztonsági irányelv követelményeit. 

A felkészítés során a FORTIX Consulting Kft.-vel szoros együttműködésben dolgozunk, biztosítva a legmagasabb szintű szakértelmet és a legjobb gyakorlatok alkalmazását. Közös erőfeszítéseink révén ügyfeleink átfogó és testreszabott megoldásokat kapnak, amelyek garantálják a NIS2 előírásoknak való teljes megfelelést. 

Cégünk a KÜRT Zrt. stratégiai partnere, akik 2024. augusztus 28. óta hivatalosan is az SZTFH által jóváhagyott auditorok nyilvántartásában szerepelnek.  

Jelenleg további szabályozásokra és útmutatásokra várunk az SZTFH részéről, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a kiberbiztonsági audit lebonyolítható legyen. Amíg ezek a részletes iránymutatások nem állnak rendelkezésünkre, sajnos nem tudunk konkrét ajánlatot készíteni az auditálási folyamatot illetően. 

Biztosíthatjuk Önöket arról, hogy a bejövő megkeresésüket rögzítjük, és amint a szükséges szabályozási háttér rendelkezésünkre áll, azonnal felvesszük Önökkel a kapcsolatot az ajánlat és az audit részleteinek egyeztetése érdekében. 

FENNTARTHATÓSÁG - ESG

A fenntarthatóság egy olyan üzleti megközelítés, amely a gazdasági, társadalmi és környezeti hatásokat egyaránt figyelembe veszi, valamint hosszú távon biztosítja a vállalkozások versenyképességét, fejlődését és társadalmi felelősségvállalását. Az ESG törvény célja, hogy a vállalatok tevékenységét fenntarthatósági szempontok alapján is vizsgálhatóvá tegye, továbbá hozzájáruljon az európai zöld megállapodás megvalósításához. A törvény hatályba lépése fokozatosan történik, a jelentéstételre való kötelezettség a vállalkozások egészére kiterjed majd. Érdemes mielőbb elkészíteni ezen jelentésünket, hiszen beszállítóként nem csak versenyelőny, hanem elvárás is. A vállalatok ESG-re irányuló erőfeszítései döntő fontosságúvá váltak a hitelképesség szempontjából, hiszen a hitelminősítés kötelező eleme a fenntarthatósági jelentés megléte.  

Cégünk a fenntarthatósági tanácsadás során az alábbi szolgáltatásokat nyújtja: 

  • A jelenlegi fenntarthatósági helyzet felmérése és elemzése, valamint a fenntarthatósági célok és indikátorok meghatározása. 
  • A fenntarthatósági stratégia és akcióterv kidolgozása, valamint a szükséges intézkedések és javítási tervek meghatározása. 
  • A fenntarthatósági stratégia és akcióterv végrehajtásának támogatása, valamint a fenntarthatósági teljesítmény mérésének és jelentésének rendszereinek bevezetése és integrálása. 
  • A fenntarthatósági teljesítmény és megfelelés folyamatos monitorozása és értékelése, valamint a szükséges frissítések és javítások elvégzése.  


Cégünk elkötelezett az
ESG rendszer alkalmazása mellett és hiszünk abban, hogy az ESG rendszer nemcsak a felelős vállalatirányítás része, hanem a hosszú távú növekedés és értékteremtés alapja is. 

NIS 2.0

A NIS 2.0 egy új uniós jogszabály, amely a kiberbiztonság magas közös szintjét célozza meg az Európai Unióban, és felváltja az eddigi NIS irányelvet. A NIS 2.0 szigorúbb és részletesebb követelményeket állapít meg a kiberbiztonsági kockázatkezelésre és a jelentési kötelezettségekre, valamint kiterjeszti az irányelv hatályát több szektorra és szolgáltatásra, mint például az energia, a közlekedés, az egészségügy és a digitális infrastruktúra. A NIS 2.0 bevezetése nagy kihívást jelent a vállalkozások számára, akiknek meg kell felelniük az új szabályoknak, és biztosítaniuk kell a kiberbiztonságukat és ellenálló képességüket.

Cégünk segít Önnek felkészülni a NIS 2.0-ra, és megfelelni az általa támasztott elvárásoknak!

Cégünk a NIS 2.0-ra történő felkészülés és megfelelés során az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • A jelenlegi kiberbiztonsági helyzet felmérése és elemzése, valamint a NIS 2.0 követelményeinek összehasonlítása.
  • A NIS 2.0 követelményeinek megfelelő kiberbiztonsági stratégia és akcióterv kidolgozása, valamint a szükséges intézkedések és javítási tervek meghatározása.
  • A kiberbiztonsági stratégia és akcióterv végrehajtásának támogatása, valamint a kiberbiztonsági kockázatkezelési és jelentési rendszerek bevezetése és integrálása.
  • A kiberbiztonsági teljesítmény és megfelelés folyamatos monitorozása és értékelése, valamint a szükséges frissítések és javítások elvégzése.
GDPR TANÁCSADÁS ÉS DPO FELADATOK

A tanácsadás során nemcsak a megrendelő igényei szerint végezzük el a szervezet teljes és átfogó adatvédelmi felülvizsgálatát, hanem javaslatokat is teszünk az esetleges hiányosságok és kockázatok elhárítására, valamint a legjobb adatvédelmi gyakorlatok bevezetésére. Célunk, hogy ügyfeleinknek biztosítsuk az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelést, valamint az adatbiztonság folyamatos javítását. A tanácsadás során személyre szabott és gyakorlatias megoldásokat kínálunk, amelyek segítenek ügyfeleinknek növelni partnereik beléjük vetett bizalmát és elégedettségét.

A GDPR alapján meghatározott adatvédelmi feladatok ellátása felelősségbiztosítással és államilag tanúsított képzésen kvalifikált adatvédelmi tisztviselő kollégáink bevonásával történik.

A Perfectus Consilium Kft. megbízható és szakértő partner az adatvédelmi tanácsadás területén!

További szolgáltatásaink

SZERVEZET- ÉS MENEDZSMENTFEJLESZTÉS

A teljes szervezeti struktúra működésének átvilágításával nemcsak segítjük az optimális működés elérését, hanem javaslatokat is adunk a szervezeti hatékonyság, a folyamatok racionalizálása, a kommunikáció javítása és a munkatársak motivációja érdekében. Cégünk szakértői csapata több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a szervezeti tanácsadás területén, és számos sikeres projektet valósított meg különböző iparágakban és eltérő méretű vállalatoknál.

A Perfectus Consilium Kft. megbízható és professzionális partner a szervezeti struktúra átvilágításában!

DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ ELŐSEGÍTÉSE

A működési folyamatok teljes digitális transzformációjára vonatkozó komplex stratégia kidolgozása nemcsak egy technológiai váltást jelent, hanem egy üzleti paradigmaváltást is. Cégünk segít ügyfeleinek abban, hogy a digitális transzformáció ne csak egy költséges és időigényes projekt legyen, hanem egy olyan stratégiai befektetés, amely hosszú távon növeli a versenyképességet, az ügyfél-elégedettséget és a hatékonyságot.

A Perfectus Consilium Kft. megbízható és innovatív partner a digitális transzformáció komplex stratégiájának kidolgozásában!

RSC ELEMZÉS

A gazdasági revitalizációs helyzetelemzés során a település külső és belső adottságainak átfogó felméréséhez mintegy 50 egyedi adatból képzett 24 indikátort használ fel a gazdasági, társadalmi jelenségek azonosításához (feltáró indikátorkészlet), amelyeket további mintegy 100, az azonosított jelenségek mélyebb megismerését segítő települési jellemzőt mérő adat támogat (részletező indikátorkészlet).

Amennyiben szeretne többet megtudni az RSC elemzésről kérjük lépjen velünk kapcsolatba!

SECAP ELEMZÉS

A Fenntartható Energia- és Klímaakcióterv (SECAP) egy stratégiai dokumentum, amely a helyi akciótervek vázát képezi. A SECAP módszertanát a Polgármesterek Szövetsége dolgoztatta ki, mely az egész Európai Unió területén elfogadott és használt eszköz, továbbá szükséges az EU-s pályázatokhoz.

IVS FELÜLVIZSGÁLAT

A településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet alapján a meglévő dokumentum professzionális felülvizsgálata.

VÁROSI KLÍMASTRATÉGIA

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) energia- és klímapolitikai stratégiai dokumentumai, valamint az MFGI Nemzeti Alkalmazkodási Központ klímastratégiai módszertani útmutatója alapján a városi helyi stratégia kidolgozása, vagy a már meglévő felülvizsgálata.

HELYI ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROGRAM FELÜLVIZSGÁLATA

A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 6. § (2) bekezdése alapján a költségvetési szerv vezetője köteles olyan szabályzatokat kiadni, folyamatokat kialakítani és működtetni a szervezeten belül, amelyek biztosítják a rendelkezésre álló források átlátható, szabályszerű, szabályozott, gazdaságos, hatékony és eredményes felhasználását. A projekt során a meglévő belső szabályzatok felülvizsgálata, illetve a hiányzó szabályzatok elkészítése történik meg, a bevezetést monitorozó 6 hónap tanácsadási-utánkövetési folyamatával együtt.

IRATKEZELÉSI TANÁCSADÁS

Az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet alapján a Polgármesteri Hivatal iratkezelési feladatainak ellátásához a Magyar Államkincstár által biztosított ASP keretrendszer IRAT szakrendszerét veszi igénybe. A projekt során a szakrendszer használatára vonatkozó személyes (plenáris, kiscsoportos és igény szerint egyéni), interaktív oktatás valósul meg, valamint a meglévő iratkezelési és kiadmányozási szervezetszabályozó dokumentumok is felülvizsgálatra kerülnek.

INFORMÁCIÓBIZTONSÁGI FELMÉRÉS ÉS TANÁCSADÁS

A Polgármesteri Hivatal informatikai rendszereinek az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról szóló 2013. évi L. törvény, valamint az annak végrehajtásáról szóló 41/2015. (VII.15.) BM rendeletben meghatározott követelmények szerinti helyszíni felülvizsgálata. A felülvizsgálat során sor kerül a gyakorlati informatikai tevékenységek átvilágítására és a tapasztaltak információbiztonsági és adatvédelmi értékelésére. A felmérés során feltárt hiányosságok megoldására a felhasználok IT biztonságtudatossági oktatására, valamint a felmérés során tapasztalt dokumentációs hiányosságok megoldására belső szabályzatok elkészítésére kerül sor.

INFORMÁCIÓBIZTONSÁGI FELELŐSI FELADATOK ELLÁTÁSA

Az elektronikus információs rendszer biztonságáért felelős funkció, mint szolgáltatás keretében ellátásra kerül a 2013. évi L. törvényben és az annak végrehajtásáról szóló 41/2015. (VII.15.) BM rendeletben meghatározott, elektronikus információs rendszer üzemeltetésével kapcsolatban, a törvény által meghatározott adminisztratív, fizikai és logikai megfelelés biztosításának támogatása, együttműködve a Polgármesteri Hivatal informatikai és adminisztratív szakembereivel. A szolgáltatás keretében megvalósításra kerül a törvény által előírt információbiztonsági szint elérése és megtartása, illetve a bevezetett intézkedések fenntartása és folyamatos fejlesztése, valamint a törvényben meghatározott további követelmények teljesülése. A felelős kapcsolatot tart a hatósággal és a kormányzati eseménykezelő központtal, különös tekintettel az információbiztonsági incidensek jelentésére, továbbá vállalja a szervezet munkatársainak kötelező információbiztonsági tudatossági oktatását is évente egy alkalommal.

Megbízható partner az üzleti sikerhez!

Mínősítések

Hírlevél feliratkozás
Edit Template

© 2024 | Minden jog fenntarvta! | Perfectus Consilium Kft.